تی تی سا

تی تی سا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تی تی سا و آدرس fantezi309.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آهای مردم دنیا گله دارم ، گله دارم من از عالم و آدم گله دارم

آهای مردم دنیا گله دارم ، گله دارم من از دست خدا هم گله دارم


شما که حرمت عشق و شکستید کمر به کشتن عاطفه بستید


شما که روی دل قیمت گذاشتید که حرمت عشق و نگه نداشتید


آهای مردم دنیا گله دارم گله دارم من از دست خدا هم گله دارم


فریاد من شکایت یه روح بی قراره،روحه که خسته از همه زخمی روزگاره


گلایه ی من از شما، حکایت خودم نیست


برای من که از شما سوختم و گمشدم نیست


اگه عشقی نباشه آدمی نیست ، اگه آدم نباشه زندگی نیست


نپرس از من چه آمد بر سر عشق ، جواب من به جز شرمندگی نیست


نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت15:10---20 شهريور 1391
توجه توجه توجه
هرگونه عکس متحرک و کار فلش برای شما دوستان عزیز انجام میدم با اسم خودتون و اسم وبلاگتون
3 مورد از کارای خودم رو داخل وبلاگم قرار دادم (ی نگاه بنداز)
و هر گونه کار خواستین براتون طراحی میکنم
نگاه کردن ضرر نداده
نیای از دست دادای
مرسییییییییییییییییییییییییی


Antiboy
ساعت11:35---8 مهر 1390
SaLaM Omidvaram Hamisheeee Fazet + Bashe...
Veb Ba Hali Dari .
Be Manam 1sar Bezan Pashimon Nemishi.
Age Paye Hasti Ham Mitoni To Bax Ma Sabte Nam Koni (Bax ANti Boy )
Mer300000000


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 مهر 1386برچسب:, ] [ 23:29 ] [ مهدی قنبری عقیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 6191
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1